Τζάμπα κόστος η καθυστέρηση εφόσον η κυβέρνηση δεν πήρε τίποτα παραπάνω - Real FM - Χάρης Θεοχάρης - Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος ΝΔ - Βουλευτής ΝΔ Νοτίου Τομέα

Τζάμπα κόστος η καθυστέρηση εφόσον η κυβέρνηση δεν πήρε τίποτα παραπάνω – Real FM

«Εφόσον η κυβέρνηση δεν πήρε τίποτα παραπάνω από ό,τι θα έπαιρνε και τον Δεκέμβριο, τότε έχουμε τζάμπα κόστος», τόνισε ο  Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στον Real fm 98.9 και στον Γιώργο Ψάλτη, προσθέτοντας ότι στην κυβέρνηση υπήρχαν δύο σκέψεις: «η μία σκέψη είναι να κλείσει η συμφωνία με ό,τι έχει καταφέρει ως τώρα, πριν τις πληρωμές του Ιουλίου, και μια δεύτερη να περιμένει μέχρι τις γερμανικές εκλογές. Να στεγνώσει την ελληνική οικονομία, να πληρώσει τις υποχρεώσεις στο εξωτερικό, να αφήσει την οικονομία σε κατάσταση ζόμπι, μήπως κερδίσει κάτι περισσότερο με μια νέα κυβέρνηση στη Γερμανία».

«Θέλω να πιστεύω ότι η σκέψη αυτή, η οποία είναι τραγική για την ελληνική οικονομία, αυτή η σαδιστικού τύπου αντιμετώπιση των Ελλήνων πολιτών από την κυβέρνησή τους, έχει πια φύγει. Η σιγήν ιχθύος τις τελευταίες μέρες δείχνει ότι πλησιάζουμε σε κάποια συμφωνία».

Σχετικά με τις επιπτώσεις από την καθυστέρηση των διαπραγματεύσεων, ανέφερε ότι «η κυβέρνηση καθυστέρησε χωρίς κανέναν λόγο να ολοκληρώσει αυτή την αξιολόγηση, απλώνοντας πέπλο αβεβαιότητας στην ελληνική οικονομία και θα πληρώσει το τίμημα για αυτό. Για την αύξηση του ELA, για την αύξηση των κόκκινων δανείων, για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις που φεύγουν στο εξωτερικό».

Από τις Βρυξέλλες όπου βρέθηκε για τις εκδηλώσεις για τα 60 χρόνια από τη Συνθήκη της Ρώμης, ο κ. Θεοχάρης υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει συζήτηση για Ευρώπη των πολλών ταχυτήτων: «Κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι άλλες χώρες θα ήταν περισσότερο συνδεδεμένες και άλλες πιο χαλαρά. Μιλάμε μάλλον για την Ευρώπη των πολλών επιπέδων, δηλαδή στο μεταναστευτικό δημιουργείται ένας κύκλος με χώρες πιο στενά συνδεδεμένες, άλλες χώρες στο ευρώ, κάποιες άλλες πιο συνδεδεμένες στα θέματα Άμυνας. Δε μιλάμε για μια Ευρώπη στην οποία θα υπάρχουν οι χώρες του πυρήνα και πηγαίνουμε προς τα έξω, προς την περιφέρεια, που θα σήμαινε μια Ευρώπη των πολλών ταχυτήτων. Αυτό δυστυχώς είναι μια αναγκαία αυτή τη στιγμή διαδικασία, αλλά δε μπορεί να μας δώσει την Ευρώπη που θέλουμε».