Με τον CEO της Jet2, Stephen Heapy συζητήσαμε για τη στρατηγική της εταιρείας ως Greek Specialist στην αγορά της Μ. Βρετανίας. Ο κ. Heapy ανέφερε πως βλέπει σταθερές προοπτικές ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, σε νέους προορισμούς και στην επέκταση της σεζόν. Του επεσήμανα πως η διαφοροποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ο δρόμος για την ενίσχυση της απασχόλησης και τη διάχυση του τουριστικού αποτυπώματος στις τοπικές και περιφερειακές οικονομίες.
Μπορεί να σας ενδιαφέρει επίσης…
Οργανωμένο έγκλημα σε βάρος της ελευθεροτυπίας
29 Αυγούστου 2016