Tη σημαντική καθυστέρηση στην Παράταση Σύμβασης Παραχώρησης για 20 επιπλέον έτη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών- γεγονός που υποχρεώνει από 1/1/2019 τον ΔΑΑ να καταβάλλει ημερησίως 330.000 ευρώ παρότι δε φέρει ευθύνη για την εν λόγω καθυστέρηση- αναδεικνύει με ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Οικονομικών ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Χάρης Θεοχάρης.
‘Ηδη από τις 19 Δεκεμβρίου, με προηγούμενη ερώτηση, ο κ. Θεοχάρης είχε επισημάνει τους κινδύνους που ελλοχεύουν από τη μη έγκαιρη κύρωση της αναθεωρημένης σύμβασης παραχώρησης του Αεροδρομίου.
Η επέκταση της συγκεκριμένης σύμβασης αποτελεί ελληνική δέσμευση στο πλαίσιο του τρίτου προγράμματος στήριξης, εντάσσεται στο πρόγραμμα ιδιωτικοποίησεων, τα έσοδα από αυτή θα ανέλθουν σε 550 εκατομμύρια, όπως υπογραμμίζει ο κ. Θεοχάρης, ενώ η υπαιτιότητα της οικονομικής επιβάρυνσης των 330.000 ευρώ είναι των αρχών που καθυστερούν την κύρωση της σύμβασης από το Ελληνικό Κοινοβούλιο και όχι της εταιρείας του αεροδρομίου.
Στο πλαίσιο αυτό, ο βουλευτής της ΝΔ ρωτά το Υπουργείο Οικονομικών για τους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν την δαπανηρή και αδικαιολόγητη καθυστέρηση και αν το Υπουργείο ή το ΤΑΙΠΕΔ έχουν σκοπό να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την ολοκλήρωση της συμφωνίας το συντομότερο δυνατό.