Η ελληνική ναυτιλία είναι πρώτη σε χωρητικότητα, πρώτη σε αριθμό πλοίων, πρώτη σε αγοραπωλησίες, πρώτη σε δεξαμενόπλοια, πρώτη σε φορτηγά, πρώτη σε αξία στόλου.
Με στόλο που ξεπερνά τα 4.000 πλοία και τα 90 δισ. ευρώ σε αξία, αντιπροσωπεύει το 16,36% του παγκόσμιου στόλου και το 49,96 % του ευρωπαϊκού στόλου. Μπροστά από υπερδυνάμεις όπως η Ιαπωνία, η Κίνα, η Ν. Κορέα.
Η ελληνόκτητη ναυτιλία συνεισφέρει το 7% του ΑΕΠ, απασχολεί 165 χιλιάδες εργαζόμενους στην Ελλάδα, δηλαδή εκπροσωπεί το 3,5% της συνολικής απασχόλησης, ενώ αντιπροσωπεύει το 40% του ισοζυγίου υπηρεσιών της χώρας και είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες στήριξης του εξωτερικού ισοζυγίου πληρωμών.
Μετά από όλα αυτά προκαλεί απορία, αν όχι θυμό, η επίθεση του κ. Σόιμπλε στους Έλληνες εφοπλιστές.
Σε καμία περίπτωση δεν υπηρετεί η επίθεση αυτή το κοινό ευρωπαϊκό πολιτικό και οικονομικό όραμα, εκτός αν η ηγετική θέση της χώρας μας στον συγκεκριμένο κλάδο ενοχλεί τον Γερμανό υπουργό Οικονομικών.
Αν τέλος θέλει να πείσει τον ελληνικό λαό πως ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη της χώρας μας ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, τότε θα πρέπει να αναρωτιέται πώς θα αντιγράψουμε και στην ξηρά όλα όσα μας έκαναν πρώτη δύναμη στη θάλασσα και όχι να μας συμβουλεύει πώς να καταστρέψουμε τους τομείς στους οποίους αριστεύουμε.
Σε κάθε περίπτωση ας συνειδητοποιήσει πως η Ελλάδα είναι κυρίαρχο κράτος και όχι προτεκτοράτο.