Τα πλάνα μας για το 2021 είναι να κινηθούμε προς ουσιαστικές κατευθύνσεις. Σταχυολογώ μερικά σημεία: Πρώτον, την ενίσχυση των στρατηγικών κατευθύνσεων της χώρας μας με την επέκταση της τουριστικής περιόδου, με το θεματικό τουρισμό, με τη γαστρονομία, με τον ιατρικό τουρισμό. Δεύτερον, τις διεθνείς πρωτοβουλίες για να μπορέσουμε να έχουμε ένα νέο περιβάλλον ταξιδιών που θα επιτρέψει επιτέλους ο τουρισμός να μην είναι κατακερματισμένος ώσπου να έρθει το εμβόλιο. Τρίτον, τη στρατηγική της προβολής και την περαιτέρω ψηφιακή στήριξη, με τα ψηφιακά «assets», με τις ψηφιακές δυνατότητες που έχει ο ΕΟΤ με το Visit Greece και με το Visit Greece mobile application για πρώτη φορά φέτος. Και, φυσικά, τη συνεχή καμπάνια, που ξεκινήσαμε από πέρσι και θα συνεχίσουμε και φέτος. Με το άνοιγμα της καμπάνιας θα επιδιώξουμε να έχουμε 12 μήνες διαφημιστικής προώθησης και προβολής της χώρας μας. Ήδη οι διαδικασίες έχουν ξεκινήσει με αντίστοιχες προσκλήσεις που έχει κάνει ο ΕΟΤ για τη δημιουργία της νέας καμπάνιας για το 2021.
Μπορεί να σας ενδιαφέρει επίσης…

Η κυβέρνηση έριξε τον πήχη των εσόδων για να περάσει από πάνω
18 Ιανουαρίου 2017

Action24 104.6
17 Ιουνίου 2016

Η υπερφορολόγηση οδηγεί στη φοροδιαφυγή – Συνέντευξη στον Alpha 98.9
22 Νοεμβρίου 2017